Menu
جستجو
Close this search box.

چلنیوم لترمکس چیست و در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟

چلنیوم لترمکس چیست و در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟

تابلو چلنیوم لترمکس چیست و چه کاربردی دارد؟

معرفی تابلوهای حروف برجسته در صنعت نقشه کشی یکی از پیشرفت های بزرگ در این کلاس از هنر به شمار می رود که به سرعت در حال پیشرفت است به طوری که هر ساله یک یا چند حروف برجسته و مدرن به جای آن بر روی سر قرار می گیرد.

پس از معرفی تابلوهای حروف برجسته مانند تابلوهای نئون پلاستیکی، تابلوهای فلزی و تابلوهای فولادی که از اولین حروف برجسته تبلیغاتی هستند و همچنان در حرفه تابلوسازی مورد استفاده قرار می گیرند.

با توجه به اینکه بیش از دو دهه از ورود نشان برجسته چلنیوم به بازار تبلیغات می گذرد و همچنان جزو انتخاب های مشتریان محسوب می شود، شرکت های تولید کننده چلنیوم با عرضه یک محصول، خطی متفاوت و جدید را معرفی کرده اند.

لترمکس چیست؟

پس از معرفی تابلوی برجسته چلنیوم، حروف لترمکس در سالهای بعد وارد عرصه تبلیغات شد که در واقع یکی از انواع تابلوهای چلنیوم است که با تغییراتی در لبه چلنیوم در نوع خود زیبایی خاصی دارد.

چلنیوم لترمکس با ایجاد سطحی به شکل شیشه به ضخامت حدود 1 سانتی متر در لبه چلنیوم ساخته می شود و وجود این سطح شیشه ای باعث انعکاس نور چلنیوم از کناره های پنل چلنیوم می شود.

چلنیوم لترمکس

جنس پنل لترمکس همانند پنل چلنیوم است و تنها تفاوت آن با چلنیوم در نوع نورپردازی است.

لترمکس در طی فرآیندهای انجام شده بر روی آلومینیوم ساخته می شود و از نظر مقاومت همانند پنل سلنیوم از استحکام بالایی در برابر شرایط جوی برخوردار است.

قیمت پنل لترمکس

شرکت های مختلفی در زمینه تولید و فروش لترمکس فعالیت می کنند که در راستای بازاریابی و معرفی محصولات خود فعالیت می کنند.

قیمت لترمکس از نظر ماندگاری و کیفیت متفاوت است که با توجه به برند مورد استفاده مانند سایر حروف برجسته با محاسبه سایز حروف بر اساس تعرفه مصوب اتحادیه تابلو تابلو محاسبه می شود.

کاربرد چلنیوم لترمکس در پانل سازی

تابلو چلنیوم یکی از انواع تابلو تبلیغاتی است که در انواع مختلف ساخته می شود و همانطور که گفتیم تابلوی چلنیوم لترمکس یکی از مدل ها و انواع آن می باشد. یکی از مزیت های جالب پنل لترمکس اجرای آن به روش های مختلف است. به عنوان مثال تولید پانل های چلنیوم لترمکس در رنگ های مختلف انجام می شود که می تواند به صورت پلکسی دوبل، پلکسی پانچ، نوراندریک و یا ترکیب لترمکس با حروف برجسته دیگر تولید شود.

در خصوص کاربرد تابلوهای چلنیوم لترمکس در تابلوسازی، لازم به ذکر است که این مدل از حروف برجسته می تواند به عنوان تابلوی فروشگاهی و یا به فال دیگر مکان های تجاری مورد استفاده قرار گیرد که در نهایت با نوآوری و ایجاد ایده های جذاب تاثیرگذاری همراه است که نکات مثبتی در بازاریابی کسب و کار خواهد داشت.

طراحی و ساخت تخته چلنیوم

برای رسیدن به یک پنل باکیفیت ابتدا باید به پنل ساز مناسب مراجعه کرد زیرا کیفیت پنل تا حد زیادی به سازنده آن بستگی دارد و تجربه و مهارت پانل ساز دوام آن را افزایش می دهد.

انواع لبه در پانل چلنیوم

تخته چلنیوم با حروف برآمده ساده که از نسل اول این تابلوها می باشد، حروف برآمده از آلومینیوم و رویه آن از پلکسی گلاس و نورپردازی روی تابلو با لامپ های smd انجام می شود. در موارد ذکر شده، در لایه پلکسی حروف به صورت دو رنگ طراحی شده اند، تابلو چنلیوم rgb که به دلیل نورپردازی هفت رنگ در این پانل ها به پنل های هفت رنگ نیز معروف است، از پلکسی سفید ساخته شده است. پانچ برد چلنیوم که از این نوع تخته لوکس است و در طراحی آن سوراخ هایی به شکل دایره و ستاره ای بر روی تخته ایجاد شده است که نور را به سمت بیرون هدایت می کند و اطراف حروف با لایه ای دیگر روشن می شود و این صفحه نمایش زیبایی از هیئت مدیره می دهد. ايجاد كردن.

تنوع رنگ بالا

یکی از دلایل محبوبیت این پنل ها تنوع رنگ زیاد است. لبه چلنیوم در رنگ های مختلف مانند طلایی، نقره ای، سفید و مشکی در بازار دیده می شود، البته رنگ های دیگری نیز در آن دیده می شود که با توجه به آن رنگ نام گذاری می شوند، مثلاً اگر روی آن نقره ای باشد. لبه خاکستر از حروف پررنگ استفاده می شود، به آن تخته چنلیوم نقره ای می گویند.

مراحل طراحی و ساخت تابلو چلنیوم لترمکس

برای ساخت پنل ابتدا بنا به پیشنهاد مشتری طراحی اولیه پنل انجام می شود و پس از رفع ایرادات احتمالی با تایید مشتری وارد مرحله ساخت می شود و نورپردازی انجام می شود سپس از مشتری بازدید می شود. پنل و در صورت نیاز تغییرات لازم را انجام دهید.به طور کلی نظر مشتری و تایید آن در تولید تابلو بسیار مهم است و تابلو بر اساس خواسته مشتری طراحی و ساخته می شود.

نورپردازی در پانل های چلنیوم باعث محبوبیت بیشتر این پنل ها در بین مردم شده است و در مقایسه با سایر پنل ها مانند پانل های فلزی و استیل که به صورت نورپردازی می شوند، در پنل چلنیوم حروف استیل برآمده به روش های مختلفی نورپردازی می شوند. که باعث جذب مشتری می شود و ظاهر زیبای تابلو بهترین جلوه را می گیرد.

سخن نهایی

نکته دیگری که در این مقاله به آن اشاره می شود روش نصب فونت های lettermax است. نصب حروف چلنیوم لترمکس دقیقاً مانند سایر حروف برجسته بر روی مصالحی مانند سنگ، سرامیک، چوب، کامپوزیت و موارد مشابه انجام می شود، اما روش های سیم کشی مشابه تخته چلنیوم خواهد بود.

 

چلنیوم لترمکس
چلنیوم لترمکس چیست و در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد؟
فهرست مطالب
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *