Menu
جستجو
Close this search box.

ماژول تابلو روان

ماژول تابلو روان

ماژول تابلو روان چیست

ما در این متن در مورد انواع ماژول تابلو روان صحبت می کنیم. ماژول تابلو روان به بلوک های آمادهرای گفته می‌ شود که از آن ها برای تهیه نمایشگرهای ال ای دی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. گفتنی است که ماژول های تابلو روان را می توان در تلویزیون های شهری و یا تلویزیون های ال ای دی که بر روی استیج قرار می گیرند مورد استفاده قرار داد. لذا شما با استفاده از این ماژول های خاص می توانید کاربرد های فراوانی را از آن‌ها دریافت کنید. شاید شما هم دوست دارید تا با انواع ماژول های تابلو روان و وظایفی که این ماژول ها دارند آشنا شوید. پس با ما تا پایان همراه باشید تا اطلاعات کافی را در این زمینه به دست آورید. لذا ما سعی کردیم تا به تمامی سوالاتی که در ذهن شما موجود است پاسخ کافی را بدهیم.

بررسی هسته مرکزی تابلو روان

در این مجموعه قصد داریم به هسته مرکزی تابلو روان بپردازیم. هسته مرکزی تابلوهای روان شامل یک عدد برد و یا مدارهای چاپی می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که در یک تابلوی روان یک طرف قطعات الکترونیکی قرار می‌ گیرند و در طرف دیگر ال ای دی ها قرار دارند و وظیفه آن ها این است که اطلاعات و تصاویری که نیاز است را به شما نشان دهند.

بررسی رنگ های ماژول تابلو روان

یکی از مهم‌ ترین مشخصه های تابلو روان رنگ است. به این نکته توجه داشته باشید که در زمینه انتخاب رنگ شما باید اندکی روانشناسی رنگ را بدانید و از کاربرد آن در تبلیغات آگاهی داشته باشید. توجه داشته که پس از نصب تابلو روان در سر در مغازه و یا فروشگاه خود نمی توانید آن را تغییر آنچنانی بدهید و به این نکته باید توجه داشته باشید که بسیاری از افراد با توجه به رنگی که تابلو روان شما دارند به آن جذب خواهند شد و شما باید حداکثر اثر بخشی را برای آنها داشته باشید ماژول های ال ای دی در سه بخش تک رنگ سه رنگ و فول کالر دسته بندی می شوند.

انواع ماژول ال ای دی روان

تلویزیونهای شهری از بلوک های پیش آماده شده می باشند که نمایشگر های ال ای دی را تشکیل می دهند. به این نکته توجه داشته باشید که طراحی  ماژول ها به مانند ساخت و چیدمان مکعب های بازی های رایانه ای می‌باشد. ماژول های تابلو روان در کنار یکدیگر قرار گرفته و تصاویر و یا نوشته ها و ویدیوهایی را به معرض نمایش بگذارد. جنس این ماژول ها در سه بخش دسته بندی می شوند ماژول‌های outdoor که کاملا ضد آب می باشند و در هر مکانی می توان از آن ها استفاده کرد. ماژول های indoor ضد آب نیست و فقط می‌توان از آن‌ ها در محیط‌ های سربسته استفاده کرد. البته ماژول SemiOutdoor را باید هم در فضاهای سربسته هم سرباز استفاده کرد.

نکات تکمیلی در مورد تابلو روان

توجه داشته باشید که این تابلو ها بسیار کاربرد بالایی دارند و همین موضوع باعث شده که طرفداران بسیار زیادی را پیدا کند. مصرف برق این تابلو ها بسیار پایین است و همین موضوع باعث شده که شما  بتوانید در هزینه برق خود صرفه جویی کنید. بسیاری از تابلوهای روان به صورت سه بعدی می باشند و پخش آنها کاملاً سه بعدی است که برای بحث های تبلیغاتی وظیفه بسیار مهمی دارد. این تابلوها با تنوع رنگ بسیار بالا و نوردهی کاملاً مناسب و مقاومت بسیار بالا موجود است و شما می توانید در محیط های باز و بسته از آنها استفاده نمایید.

نتیجه گیری

در پایان می‌ توان نتیجه گرفت که ماژول های تابلو روان در نمونه های متفاوتی طراحی می شوند که از مهمترین آنها می توان به بیرونی و درونی و بیرونی درونی اشاره کرد. شما می‌توانید با استفاده از تابلوهای روان و با استفاده از بهترین موجودی ها و تصاویر و یا فیلم های مورد نظر خود را در محیط های شهری و یا به صورت کوچک تر بر سر در مغازه خود نصب کرده و اطلاعاتی که دوست دارید را با استفاده از آنها به نمایش بگذارید.

شما می‌توانید از رنگ‌های متنوع تابلو ال ای دی بهره مند شوید و کیفیت تبلیغاتی خود را بالاتر. امیدواریم که توانسته باشیم اطلاعات کافی در مورد ماژول تابلو روان و امکاناتی که این ماژول ها و تابلوها دارند را به شما ارائه کرده باشیم. از اینکه تا پایان با ما همراه بودید بسیار سپاسگزاریم.

 

ماژول تابلو روان
ماژول تابلو روان
فهرست مطالب
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *