Menu
جستجو
Close this search box.

تابلو سوپر اسلیم چیست؟ + کاربرد ها و محل استفاده

تابلو سوپر اسلیم چیست؟ + کاربرد ها و محل استفاده

زمانی که در مورد تبلیغات صحبت می‌کنیم منظورمان این است که باید راه‌های مختلف برای معرفی خدمات خود به مشتریان را امتحان نمایید تا بتوانید هر روز به تعداد مشتریان خود بیافزایید. برای مثال استفاده کردن از تابلو‌های تبلیغاتی یکی از مؤثرترین روش‌هایی است که تاکنون شناخته شده است چرا اگر طراحی تابلوی تبلیغاتی جذاب و متن به کار رفته بر روی آن خاص باشد، قطعاً برای همیشه در ذهن مخاطب حک خواهد شد. با توجه به آنچه که گفته شد ما در این مطلب قرار است یکی از جذاب‌ترین تابلو‌های تبلیغاتی تحت عنوان تابلو سوپر اسلیم را به شما معرفی کنیم. اگر هنوز برای کسب و کار خود یک تابلوی تبلیغاتی انتخاب نکرده‌اید، کمی صبر کنید و این مطلب را مطالعه نمایید.

تابلو سوپر اسلیم چیست؟

طراحی تابلو‌های تبلیغاتی براساس نوع تبلیغات و البته سبک انتخاب شده برای طراحی، کاملاً متفاوت است. این نوع تابلو یکی از زیباترین تابلو‌های تبلیغاتی است که به دلیل جلوه خاصی که دارد معمولاً از آن برای تزیینات دکوراسیون نیز استفاده می‌شود. جالب است بدانید اغلب مشتریان که به سایت آپادانا لایت مراجعه می‌کنند تا یک تابلو تبلیغاتی سفارش دهند به محض اینکه طرح‌های مختلف تابلو سوپر اسلیم را مشاهده می‌کنند، ترغیب می‌شوند که این تابلو را خریداری کنند. تابلو سوپر اسلیم ظریف است و به هیچ عنوان پرچ و تورفتگی بر روی آن مشاهده نخواهید کرد.

مزایای استفاده از تابلو سوپر اسلیم

از آنجایی که تابلو‌های تبلیغاتی تأثیر بسیار زیاد و حتی مادام‌العمر بر روی ذهنیت مخاطب دارند، بنابراین اگر قرار است برای تبلیغات کسب و کار خود به سراغ طراحی تابلو بروید، به هیچ عنوان خساست به خرج ندهید چرا که نباید از بار روانی تابلو‌های تبلیغاتی بر روی جلب نظر مخاطب غافل شوید. در عمده موارد ذهنیت اولیه مخاطب نسبت به شما، تعیین‌کننده وفاداری او نسبت به شما خواهد بود. اگر تابلو تبلیغاتی شما جذاب نباشد قطعاً نمی‌توانید اعتماد و توجه مشتریان را به خود جلب کنید. بنابراین برای انتخاب تابلوی تبلیغاتی در اولین قدم باید ویژگی‌ها و مزایای هر کدام از این تابلو‌ها را بشناسید. با توجه به آنچه که گفته شد مهم‌ترین مزایای استفاده از تابلو سوپر اسلیم عبارتند از:

  • اولین مزیت، زیبایی و جذابیتی است که در این تابلو‌ها وجود دارد و نسبت به تابلو‌های تبلیغاتی دیگر واقعاً قابل قیاس نیست. به همین دلیل است که ما در سایت آپادانا لایت انواع مختلفی از طرح‌های تابلو سوپر اسلیم را عرضه کرده‌ایم تا بتوانیم به شما مشتریان عزیز کمک کنیم یک انتخاب ‌ایده‌آل داشته باشید. در واقع به دلیل استفاده از عناصر تزیینی جذاب برای ساخت تابلو سوپر اسلیم، به جرأت می‌توان گفت که این نوع تابلو در جذب مخاطب قوی‌تر از سایر تابلو‌های تبلیغاتی عمل می‌کند.
  •  تنوع در بین طرح نقش این نوع تابلو بسیار بالا است و برای هر نوع کسب و کاری می‌توانیم این قبیل تابلو‌ها را سفارش دهیم.
  •  می‌توان از تابلو سوپر اسلیم به عنوان یک جز دکوراسیون در فضای داخلی نیز استفاده کرد. بنابراین این نوع تابلو هم جنبه تبلیغاتی دارد و هم باعث جذاب‌تر شدن دکوراسیون داخلی می‌شود.
  •  شما می‌توانید برای طراحی تابلو سوپر اسلیم از نورپردازی‌های مورد نظر خود استفاده کنید.
  • اگر بحث هزینه‌ها برای شما نیز بسیار اهمیت دارد، باید بگوییم که خرید تابلو سوپر اسلیم کاملاً مقرون به صرفه است. با توجه به تأثیر روانی که در جلب مشتری می‌گذارد و از طرف دیگر با توجه به نوع متریال استفاده شده برای ساخت این تابلو‌ها و در نتیجه مقاوم بودن آن‌ها، بنابراین هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید کاملاً اقتصادی است.

تابلو سوپر اسلیم چگونه ساخته می‌شود؟

اغلب مشتریان بعد از مشاهده ظرافت‌های به کار رفته در تابلو سوپر اسلیم این سؤال را مطرح می‌کنند که این تابلو چگونه ساخت می‌شود. به طور کلی سه روش برای ساخت این نوع تابلو وجود دارد. در روش اول که بسیار معمول است، از یک ورق استیل به صورت یکپارچه برای طراحی تابلو استفاده می‌شود و در نهایت تابلو پلاستیکی بر روی آن نصب خواهد شد. ولی در روش دیگر، ورق استیل به صورت رینگ‌ تک لبه اطراف قاب پلاستیکی را پوشش می‌دهد. گاهی اوقات در طراحی تابلو سوپر اسلیم از استیل رینگی دو لبه استفاده می‌شود .

سخن پایانی

آپادانا لایت با تولید انواع تابلوهای تبلیغاتی متنوع و با کیفیت برتر، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. از تابلوهای بزرگ تا تابلوهای کوچک، از تابلوهای روشنایی تا تابلوهای لایت باکس، همه را در آپادانا لایت پیدا خواهید کرد.

با آپادانا لایت، به عنوان تولید کننده انواع تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب، مطمئن باشید که تبلیغاتتان به بهترین شکل ممکن درخشان و جذاب خواهند بود. از این پس، برند خود را به دیگران بهتر معرفی کنید و موفقیت و فروش خود را بالا ببرید.

در صورتی که به سایت آپادانا لایت مراجعه کنید تنوع زیادی از انواع تابلو تبلیغاتی را مشاهده خواهید کرد. تفاوتی که در قیمت‌ها مشاهده می‌کنید به ظرأفت‌های به کار رفته در طراحی تابلو و میزان استیل استفاده شده در تابلو بستگی دارد. می‌توانید با کارشناسان ما صحبت کنید و هدف خود از طراحی این قبیل تابلو‌ها مشخص نمایید تا به شما کمک کنیم یک انتخاب ‌ایده‌آل داشته باشید و در عین حال به یک تبلیغات مقرون به صرفه برسید.

تابلو سوپر اسلیم
تابلو سوپر اسلیم چیست؟ + کاربرد ها و محل استفاده
فهرست مطالب
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *