Menu
جستجو
Close this search box.

عوامل موثر در افزایش عمر تابلو روان شامل چه مواردی است؟

عوامل موثر در افزایش عمر تابلو روان شامل چه مواردی است؟

یکی از مهمترین عواملی که بر روی موفقیت کسب و کار ما تأثیر می‌گذارد، شیوه تبلیغات است. اگر شما بهترین خدمات را ارائه کنید ولی از طریق تبلیغات اصولی و صحیح نتوانید کسب و کار و فعالیت خود را به مردم معرفی نمایید، شک نداشته باشید که در کوتاه‌ مدت توسط رقبا زمین خواهد خورد. بنابراین بهتر است حتماً به تبلیغات اهمیت زیادی دهید. استفاده از تابلوی تبلیغاتی یکی از بهترین روش‌هایی است که در این زمینه به شما کمک می‌کند. به‌ خصوص اگر به سراغ تابلو تبلیغاتی روان یا تابلوی متحرک بروید، اثرگذاری آن بیشتر خواهد بود. اما سؤالی که اغلب کارفرمایی مطرح می‌کنند این است که چه عواملی بر افزایش عمر تابلو روان تأثیر دارد؟ در ادامه این مطلب به این سوال پاسخ خواهیم داد.

عوامل مؤثر بر افزایش عمر تابلو روان

تابلو‌های روان تحت عنوان تابلو‌های متحرک و یا تابلو LED نیز شناخته می‌شوند. قطعاً این قبیل تابلو‌ها را در آزادراه‌ها و پل‌های عابر پیاده به وفور مشاهده می‌کنید. متن موجود در روی تابلو‌های روان، به صورت پویا و متحرک بوده و در زمان‌های مشخص متن‌های تبلیغاتی متفاوتی بر روی آن‌ها به نمایش در می‌آید. حتی از این تابلو‌ها در داخل اتوبوس‌ها استفاده می‌شود. در این صورت دمای محیط داخل اتوبوس، موقعیت فعلی و میزان فاصله تا مقصد بر روی تابلو به نمایش در خواهد آمد. بنابراین از آنجایی که متن به صورت روان بر روی این تابلو حرکت می‌کند، خسته‌کننده نخواهد بود و توجه مخاطب را به خود جلب می‌کند. مهمترین عواملی که بر روی افزایش عمر تابلو روان تأثیر می‌گذارند عبارتند از:

  • شرایط محیطی نصب تابلو روان

مسلما تابلو‌ ال ای دی روان که در معرض شرایط محیطی قرار دارند، طول عمر کوتاه‌تری خواهند داشت چرا که تشعشع خورشید، وزش باد و بارندگی بر روی تابلو تأثیر گذاشته و در نتیجه ماندگاری آن را کم می‌کند. البته در زمان نصب تابلو‌های روان باید به این موضوع توجه داشت و در نتیجه از یک طرف تابلو‌ها را نسبت به رطوبت عایق کرد و از طرف دیگر باید سایبان‌هایی بر روی تابلو نصب نمود تا از اشعه‌های خورشید و همچنین بارندگی در‌ امان بماند.

  • نوع متریال به کار رفته در طراحی تابلو

تابلو‌هایی که قرار است در معرض شرایط محیطی قرار گیرند، باید از متریال بسیار باکیفیت و مقاوم ساخته شوند. در غیر این صورت خیلی زود دچار شکستگی و ترک شده و مجبور هستید تابلو را عوض کنید. این موضوع را به خاطر بسپارید تابلو‌هایی که در شرایط محیطی بیرون نصب می‌شوند، در صورتی که دچار خرابی گردند، خطر سقوط وجود خواهد داشت و در نتیجه آسیب‌های جانی به عابران پیاده و یا ماشین‌های سواری را به دنبال دارد. به همین دلیل حتماً باید متریالی با بهترین کیفیت را برای ساخت تابلو‌های روان مورد استفاده قرار دهیم.

  • نحوه نصب تابلو روان

از دیگر عوامل مؤثر بر افزایش عمر تابلو روان، چگونگی نصب آن در محل مورد نظر است. متأسفانه اخبار جهانی نشان می‌دهد که بیلبورد‌های تبلیغاتی به دلیل نصب غیر استاندارد، در اثر وزش باد به راحتی کنده شده و بر روی زمین می‌افتند. این موضوع بسیار خطرناک است چرا که ممکن است بر روی مردم در خیابان سقوط کند. بنابراین در زمان نصب، باید دقت بسیار زیادی به خرج دهیم و به هیچ عنوان سهل‌انگاری نداشته باشیم تا تابلود به بهترین شکل ممکن و طبق استاندارد‌های جهانی، نصب شود. همچنین لازم است در بازه‌های زمانی مشخص برای بررسی وضعیت تابلو اقدام کنیم تا در صورتی که قسمت از تابلو لق شده و یا اتصالات آن سست شده‌اند، هر چه زودتر اقدامات لازم را برای تعمیرات انجام دهیم.

سخن پایانی

اگر قرار است برای تبلیغات خود به سراغ سفارش تابلو ال ای دی روان بروید، می‌توانید به سایت آپادانا لایت مراجعه کرده و از کارشناسان ما بخواهید در این زمینه راهنمایی‌های لازم را برای شما ارائه کنند. ما نه تنها برای تهیه تابلو و حتی متن تبلیغاتی به شما کمک خواهیم کرد بلکه در صورت درخواست خود شما، کارشناسان متخصص خود را برای نصب تابلو اعزام خواهیم نمود. در صورتی که تابلوی مورد نظر خود را از سایت آپادانا لایت سفارش دهید، به شما اطمینان می‌دهیم که هم تابلوهایی باکیفیت در اختیار خواهید داشت و هم نصب آن‌ها به صورت اصولی انجام می‌شود. در این صورت شاهد افزایش عمر تابلو روان خواهید بود.

افزایش عمر تابلو روان
عوامل موثر در افزایش عمر تابلو روان شامل چه مواردی است؟
فهرست مطالب
جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *