توضیحات
طراحی تراکت برای یک مجموعه و سازمان با توجه به برندینگ و فضای کاری و خدمات آن انجام میپزید. درست است که این زمان تبلیغات رسانه ای و دیجیتال کاربرد بیشتری دارد اما همچنان میزان بالایی از مخاطب هدف از دریافت تراکت و یا کاغذی حاوی اطلاعات کار و خدمات و اطلاعات تماس و تصاویر استقبال میکنند و در واقع میتوان گفت همچنان یک روش خوب برای ارتباط با مخاطب عام است.
تراکت در اندازه های متفاوت طراحی شده و بهتر است در نگاه اول اطلاعات کافی را به مخاطب برساند و به نحوی طراحی شود که مخاطب آن را برای خود نگه دارد و احساس کند یک روزی به کارش خواهد آمد.هزینه پایین طراحی و ساخت این روش تبلیغاتی به نسبت بازخوردی که میگرد بسیار به صرفه است و نباید فراموش کرد که همچنان مخاطب و قشری از جامعه از تبلیغات رسانه ای حس اعتماد نمیگیرند و با این روش آشنا تر هستند.
همچنین میتوان از تراکت در نمایشگاه ها به جای بروشور و کاتالوگ استفاده کرد که در عین هزینه به صرفه معرفی کامل مجموعه را در بر گیرد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.