توضیحات
یکی از روشهای جدید تبلیغات، ارائه هدایای تبلیغاتی میباشد. البته این روش از سالهای گذشته نیز رواج داشته است البته فاکتورهای جدیدی به آن اضافه شده و در میان انواع کسب و کارها، بیشتر رواج یافته است.
هدایای تبلیغاتی، هدیههایی هستند که اغلب موسسات و صاحبان کسب و کار برای جلب توجه و وفاداری به کارمندان و مشتریان خود اهدا میکنند. این هدایا در به دست آوردن و حفظ مشتریان وفادار کمک بسیار زیادی به کسبوکارها میکنند. هر چه هدایایی که یک شرکت اهدا مینماید، جذاب تر و خلاقتر باشند تاثیر بیشتری روی مخاطبین آن مجموعه خواهد گذاشت. این تاثیر بیشتر قطعا سبب افزایش رضایت و حس وفاداری مخاطبین میگردد و در نهایت به فروش و سود بیشتر شرکت منجر خواهد شد.
در سالهای اخیر انتقادهای بسیاری به هدایای تبلیغاتی شرکتها شد و دستورهایی از نهادهای مختلف به شرکتها و ادارات برای توقف این فعالیتها ابلاغ شد. اما با این حال جای نگرانی نیست. تاز زمانی که یک هدیهی تبلیغاتی کاربرد داشته باشد و گیرندهی آن از هدیهی خود استفاده و بهرهی لازم را ببرد، اسراف و هدررفتی صورت نمیگیرد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.